Översikt

Vår återbetalnings- och returpolicy varar i 30 dagar. Om 30 dagar har gått sedan ditt köp kan vi inte erbjuda dig full återbetalning eller byte.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Den ska också vara i originalförpackningen.

För att slutföra din retur behöver vi ett kvitto eller köpbevis.

Skicka inte tillbaka ditt köp till tillverkaren.

 

Återbetalningar

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi ett e-postmeddelande till dig för att meddela att vi har tagit emot din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din återbetalning.

Om du blir godkänd kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod, inom ett visst antal dagar.

 

Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning publiceras officiellt.

Kontakta sedan din bank. Det är ofta en viss handläggningstid innan en återbetalning bokförs.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning än, vänligen kontakta oss på info@ceonab.se.

 

Försäljningsartiklar

Endast ordinarie prissatta varor kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.

 

Utbyten

Vi byter endast ut varor om de är defekta eller skadade. Behöver du byta den mot samma vara, skicka oss ett mail på info@ceonab.se och skicka din vara till: Kövlinge 110, 312 94 Laholm.

 

Frakt & Retur

För att returnera din produkt ska du posta din produkt till: Kövlinge 110, 312 94 Laholm.

Du kommer att stå för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas ej. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det kan ta för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.

 

Behövs hjälp?

Kontakta oss på info@ceonab.se för frågor relaterade till återbetalningar och returer.